Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

 

 

logo    Antikvariát Kodytek  www.antikvariat-kodytek.cz  Knihy, knihy, knihy............ 

Úvod » NAUČNÁ LITERATURA » O podstatě reklamy - Světlík


        

O podstatě reklamy - Světlík

Jaroslav Světlík

img

 

Hlídací pes
Skladem: 1 ks
Číslo produktu: 4410
Výrobce: Eurokodex
Rok a číslo vydání: 2012
ISBN: 9788089447855
EAN kód: 9788089447855
naše cena:
220 Kč ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
  ks  

Vázaná, dobrý stav. Aktuální foto!

Jedním z cílů publikace bylo předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teoerie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. I proto, aby skutečnosti a informace obsažené v této monografii našly své uplatnění v dalších výzkumech ve výše uvedených vědních oborech, které jsou nezbytnou a neoddělitelnou součástí naší společenské reality.

Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: Opište text z obrázku: *
captcha